Getting ready.

1kommentarer


Haller pa att gora mig redo infor ikvall..
Det blir en rosa klanning fran Gina (jag bryr mig inte vad som skrivs har i bloggvarlden, i like gina and thats it!)
Lockar haret och funderar pa hur jag ska kunna satta upp det i en snygg frisyr.

Sen ikvall sa ska jag och min J aka till min basta van Linn och hennes kille,, fastman, barn till deras blivande barn. Eller kalla det vad du vill, dom hor ihop i alla fall.  Precis som jag och min J.
Sa det blir lite mat dar och lite dricka, det blir nog mysigt i alla fall.

1 kommentarer

Sara

31 Dec 2009 21:18

Hoppas ni får det trevligt ikväll. :) Vi har precis kommit hem och lagt barnen. Kunde inte svara på det andra sms:et, har inga pengar på telefon, skickade första från internet. ;) Hehe.. Men vi kanske kan ses nån dag snart?? :D:D Puss

Kommentera

Publiceras ej