Var och klippte mig idag..

3kommentarer


Ville bara toppa lite i håret, eftersom det var vädligt slitet.
Och frisören konstaterade att jag hade VÄDLIGT torrt hår, yeah, i know that!
Eftersom frisören är en vän till mig och J så gav hon mig små förpackningar som jag ska smörja in en gång i veckan i håret. Olivolja!
Och under hela dagen har jag gått runt med en hårmask i håret, så nu är det fett men otroligt mjukt.

Jag tycker det är svårt att förklara på engelska hur man vill ha håret, speciellt till en som inte fattar så otroligt mycket engelska. Dessutom skämms jag över att säga till, typ nej jag vill ha det kortare eller annorlunda...
Utan för det mesta säger jag bara, tack det är jättefint! Fast jag egentligen inte menar det...

Hon klippte min lugg typ rak, fast lång.. Den går under näsan, jag ville ju ha snelugg!
Så när jag kom hem ikväll klippte jag den på mig själv, och nu är jag faktiskt nöjd!

Någon annan som brukar göra så?

3 kommentarer

Laila

09 Aug 2009 00:57

haha =) Haft en rolig dag idag? =)

melanie

09 Aug 2009 13:10

det vart väldigt fint!

kram

Sara

10 Aug 2009 18:54

Skit fint. :) Jag ska beställa klipptid snart också. Behövs verkligen.

Kommentera

Publiceras ej