Underbar dag!

0kommentarer


Åh, vilken underbar dag jag har haft!

Vid två åkte jag och J och mötte upp Katie på en avsides strand nära Coralbay Beach. Underbart och tyst och vattnet var alldels ljummet och grönblått.
Vi badade som bara den och jag fick äntligen lite mer färg på kroppen och vi snackade skit och "gamla minnen".

Vi åkte hem till oss och jag och J åkte och handlade medans Katie duschade. Sedan när vi kom hem blev det CocaCola och kakor. Mums!
Sedan bakade jag hemma gjord pizza som vi åt till middag, den var helt klart lyckad. Första gången jag anväder våran GAS-ugn i denna lägenhet..
Sedan satt vi bara på balkongen och chillade och pratade och planerade...

Sedan skjutade vi hem Katie och det var inte lika roligt att säga Goodbye.
Sjukt att en person från ett helt annat land och kultur på bara så kort tid kan komma en så nära och bli en sån bra vän, jag antar att vissa personer bara klickar helt enkelt.
Hon är en utav mina närmaste vänner jag någonsin haft här på Cypern.
Är det inte lite tragiskt att mina nära vänner alltid åker här ifrån?!

Kommentera

Publiceras ej