Tatueringen svall upp..

5kommentarer


Igår kväll kände jag hur det brände till och började klia på min vad..
Av ren reflex började jag ju såklart klia, trodde att en mygga hade bitigt mig..

Jag började känna efter, vart var myggbettet.. Självklart var det ju vaden där tatueringen är.
Och så kände jag att en del av tatueringen var uppsvullen, alltså konturerna...
Tatueringen är ju läkt och ca 2 månader gammal..

Blev lite rädd och kollade upp på nätet vad det kan vara för fel, tydligen är det helt normalt att en tatuering kan svälla upp kroppen blir för varm. Och det är ju rätt varmt här...

Har detta någonsin hänt dig?

5 kommentarer

Vic ♥ - Bloggdesign

08 Aug 2009 01:15

TACK! :D

Yes, dom kostar :(

Ska snart ha en tävling igen!

Estefany

08 Aug 2009 20:40

snygg var tatuering iaf:). kram

ELIN

11 Aug 2009 13:56

Snygg tattoo! och yes, det händer mig oxå ibland.

Ellen

15 Aug 2009 20:21

Snygg!!

Henke

15 Aug 2009 21:57

skumt! har jag aldrig varit med om. :/ blev den bra sen?

Kommentera

Publiceras ej