Snart måste jag tillbaka..

2kommentarer


Snart måste jag tillbaka till jobbet, jobbigt!
Jobbar delat idag, så jag klev upp tidigt imorse och är nu hemma på rast.
Funderade ett tag på att lägga mig vid poolen, men nej det är alldles för varmt så jag får ta det någon annan dag då jag inte är för trött.
Måste ju jobba på brännan, så syrran blir lite avis när hon kommer hit. haha.

Min älskade "J" är och provjobbar på ett ställe, han släppte av mig hemma och åkte på direkten och han har fortfarande inte kommit hem. Hoppas bara att han hinner komma hem innan jag måste i väg igen.
Får nog ta och ringa honom och hoppas han svarar.
Håller verkligen tummarna för min sötnöt att han får detta jobb, och högre lön än vad dom sa.

2 kommentarer

Mikan

22 Aug 2009 22:45

Fin blogg :D

Leonard

28 Aug 2009 20:40

Hej! Hoppas du får en trevlig fredagskväll och en bra helg!



Leonard

Kommentera

Publiceras ej