Min absoluta största fobi!

1kommentarer

Haha.. Nu blev det några inlägg sådär på en och samma gång. Men skit sak samma.. haha

Ska snart gå och lägga mig, jobbar tidigt imorgon.
Håll tummarna att de flesta cyprioterna har lämnat hotellet!

Måste bara berätta att jag tror nog aldrig att jag har varit inne i ett äckligare omklädningsrum än det jag har på jobbet, det är helt enkelt så jävla vidrigt att jag får typ kvällningar varje gång jag går in dit.
Det är ca 5 toaletter, men det är bara en med sittring på, självklart går jag ju på den! Fattar inte folk som FRIVILLIGT går på toaletterna utan ring!?
Usch, känner mig äcklad bara att tänka på rummet! ( kan tänka mig hur familjen Fritzl kände..)
Sen så är det ju "tänkt" att man ska kasta toapappret i en korg på sidan om toaletten, men jag trotsar och slänger pappret i wc:n.
En gång gjorde jag det stora misstaget att öppna på korgen för att slänga pappret, och jaa vet inte om jag riktigt ska förklara detta för er. Men det har med mens+ tampong att göra, do i need to say more?!

Eftersom omklädningsrummet ligger på källarplan, så KRYLLAR det av kackelackor!
Förra veckan såg jag 5-6 döda kackelackor ligga på rygg med benen rakt upp i luften lite här och var.
Idag såg jag tre, undra hur många jag ser imorgon?!


På tal om kackelackor (det är nog det vidrigaste levande varelse som någonsin kom till på denna jord) så berättade J att idag när han öppnade dörren så föll en kackelacka rakt ned på hans huvud och kom innan för tröjan!
Han lyckades skaka bort den, men när han ville döda den så hade den redan sprungit iväg...
USCH! Kan tänka mig om det vore jag, då skulle jag börjat skrika som en tok, ungefär som jag höll på att bli mördad, börjat gråta som en liten bebis och duschat i några timmar. Jag TÅL verkligen inte dom!
Jag klarar ju inte ens vara i samma rum som dom när J dödar dom, usch, dom är så jävla äckliga med deras jävla skal och långa ben och jaa..
Kackelackor är nog min största fobi!

1 kommentarer

sara

20 Aug 2009 06:36

Man bara ryser när man ser kackelackorna. Usch så vidriga de är.

Kommentera

Publiceras ej