Yeey!

0kommentarer


Har varit hemma ett tag nu, var inte så mycket på jobbet idag faktiskt!
Igår var det "Robbie Williams" och då var det mycket folk kan jag lova, jag sprang hit och dit och blev helt dyng sur av svett, but i like! Roligt att ha något att göra!

Tomorrow i'm off! Nice! Fast har en hel del saker att göra faktiskt! Måste packa ned alla saker och måste till hamnen för att köpa mitt armband, skulle vilja ta mig till tatueringsstudion med, om jag hinner. Annars får det bli någon dag framöver, bor ju inte så långt bort då!

Katten som bodde på vår balkong har fått en massa söta kattungar,fast dom lär ju vara ca 4-5 veckor, så nu har alla dom fått flytta in här igen. Igår natt när vi kom hem så satt Mamma katt på soffan och jag öppnade lyset och alla fyra små söta bebisarna kom krypandes ut under soffan! MYS PYS! Jag lägger upp bilder på dom imorron, PROMISE!

Kommentera

Publiceras ej