BARWOMEN!

2kommentarer


Hej mina vänner! Länge sen jag uppdaterade.
Men det är inte så konstigt...

Ni som inte hängt med så kan jag berätta att sen förra onsdagen har jag börjat arbeta på en Bar, den ligger i Coral Bay ( en liten turist "by" ca 1,5 mil utanför Paphos.)
Mina arbetstimmar är från klockan 18 till stängning, dvs att jag alltid kommer hem vid två halv tre tiden på nätterna och har inte så mycket ork till att blogga då.

Nu är det så att vi faktiskt ska flytta dit, till Coral Bay alltså, fast än så länge har vi inte kollat på några lägenheter men vi ska snacka med en agent om det. Blir mycket enklare då, eftersom det ändå tar ca 40 minuter att köra dit på grund av trafiken.

Min arbetsuppgift var att stå i Cash- maskinen, dela ut notor och slå in på datan osv. Men i förrigår sa Bar- Managern och ägaren:
-Today you get one promotion. From Monday you gonna stay behind the bar as a Barwomen!
So you have to study and know all cocktails!

Jag blev riktigt glad och stolt över min själv att jag kunnat arbetat mig upp till en högre "position", min dröm har alltid varit att stå bakom baren! Nu gäller det bara att plugga in alla drinkar, hjälp!
Imorron får det bli pluggande hela dagen.......



Här är gatan där jag jobbar..
Fast inte på gatan alltså..:P

2 kommentarer

Sara

11 Apr 2009 18:23

Vad roligt för dig. :) Hoppas du lär dig allting, måste vara svårt:P

♥Beckis♥

12 Apr 2009 17:15

Vad fint det är där!!

Kommentera

Publiceras ej