Torsdag

3kommentarer

Hej mina vänner!
Hur mår ni idag?

Själv är jag trött, kom hem vid två och somnade väl vid halv tre.. Jag hade ställt väckaren på halv elva för att kliva upp och träna, men jag orkade helt enkelt inte. Jag får se hur det går med gymmet nu i forsättningen.

Nu är ni väl självklart nyfikna vad jag gjorde igår?
Jo, det är nämligen så att jag har börjat arbeta!:D
På en bar faktiskt, och det är riktigt roligt och arbetskamraterna är grymt snälla.
Har inte velat säga något innan eftersom jag inte visste, och allt är så osäkert med cyprioter, forfarande är det väl ganska osäkert eftersom det var första dagen igår.
Men ändå, det är riktigt nice!

Därför kommer nog bloggen att hamna lite på sidan om, i alla fall tills jag har vant vid tiderna. Innan jag vant mig så kommer jag vara jättetrött. Jag kände det i morse, jag vaknade upp vid sju och kände mig sjuk nästan som bakfull... Usch usch.

3 kommentarer

Linda

02 Apr 2009 15:28

Låter rätt tungt med sånna arbetstider.. men fasen vad kul att du hittat ett jobb i alla fall!! Du vänjer dig nog snart och bra arbetskamrater är a och o. lycka till! :D

elina

02 Apr 2009 16:12

Åhh, vilken fin blogg du har! =) Vad har du gjort idag då? Kramar,

Josefin

02 Apr 2009 17:48

Svar: För mej är det inte alls jobbigt att simma, det mesta känns efteråt dock..en gång simmade jag i tå timmar..det bara blev så.. =P

Kommentera

Publiceras ej