Tisdag

4kommentarer


Godmorgon!

Idag är jag ledig!!
Det är riktigt skönt, men vet inte riktigt vad jag ska hitta på för roligt idag..
Idag kommer jag ju naturligtvis blogga mer, det är väl bra?
Jag ska nog försöka komma iväg till pilates passet klockan 19 idag med, var ju ett tag sen jag tränade sist, en vecka sen tror jag det var.

Jobbet börjar gå bra nu, har ju jobbat i sex dagar och börjar trivas riktigt bra, ägaren är riktigt petig med sin personal och tjejen jag skrev om tidigare blev avskedad igår. Så det gäller att göra sitt allra bästa, fast det försöker jag ju alltid med när jag jobbar!?
Vad mer kan jag säga...? hmm..
Jo, Elvis immitatören var där igår... igen... Snart kan jag alla Elvis låtar utantill, fast låtarna är ju rätt bra ändå..

Vad händer hos dig idag?

4 kommentarer

Hanna

07 Apr 2009 12:33

sv: ska vi premunera på varandras bloggar genom blogglovin?

Hanna

07 Apr 2009 15:06

yep har lagt till dig nu :D

emma

07 Apr 2009 18:41

Skönt att vara ledig! På min blogg kan du just nu bli "veckans blogg"!

Läs mer där. :0) kram!!!

Linda

07 Apr 2009 20:06

haha, kul att du måste stå ut med en elvis-imitatör de närmsta månaderna.

Pilates, är det med boll då? Jag har aldrig vågat prova, är rädd för att rulla av den, haha! :P

Kommentera

Publiceras ej