Tisdag

1kommentarer


Hej!

Igår stod jag inte bakom baren:( Nej, dom hade bestämt sig för att jag skulle vara utanför baren och plocka alla tomma glas och askfat. Men jag tyckte det gick rätt bra ändå.
En ny tjej från England har börjat jobba där och hon får stå bakom Cashen nu i fortsättningen, alltså jag lovar hon är så himla kort att man ser inte henne bakom maskinen.
Och jag som tyckte jag var kort med mina 160 cm, men hon måste nästan vara på gränsen till dvärg.....

J tittade på en lägenhet igår, inte inuti med området. Det verkar helt underbart!
Det är på en "resort" och i hyran ingår pool och fri gym, dessutom är alla lägenheter nybyggda och fint dekorerade inuti. Jag längtar tills jag får kolla in den!

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och börja laga lite mat!
Vi hörs snart igen!

1 kommentarer

Linda

14 Apr 2009 16:51

Låter ju som en kanonlägenhet!

Kommentera

Publiceras ej