Onsdag

9kommentarer

Jag bloggar lite snabbt nu...
Orkade inte oppna min dator sa jag sitter vid J's nu, darav fattas tre bokstaver...

Idag flyttar vi, ja eller vi ska i alla fall spendera varan dag och natt i nya lagenheten..
Darfor vill jag bara tala om att jag inte har internet dar an, utan far vanta ett tag.. nagon vecka eller sa, eftersom internet leverantoren vi har idag har inget internet dar utan dom haller pa for fullt med att bygga ett torn...
Sa jag far val se nar internet kommer igan...

I alla fall sa maste vi hit lite nu och da och plocka det sista och stada och sa, sa jag far val se da om jag har tid att sitta en stund..

Tack i alla fall for hjalpen med tatueringen, haha, jag sa ju att jag var vardelos pa blommor.. Haha...

Nej, nu maste jag ga och fortsatta, annars kommer J bli galen pa mig.. haha..
Men vi hors nar vi hors mina vanner!

Hoppas ni far en riktig bra dag!

9 kommentarer

♥Beckis♥

29 Apr 2009 17:16

Sv: Jaha vart då da??

Leonard

01 May 2009 18:10

I'm back!! Tillbaka från Tyskland, läs gärna! Trevlig kväll och en glad första maj! :),



Leonard



Förresten, firas 1:a maj i Cypern? Vann inte kommunisterna valet där nyss?

Sara

02 May 2009 23:44

Baby hjälp mig. Nu har jag trasslat till det med bloggen igen, jag kan ingenting, chansar mig fram hela tiden, Men nu funkar inte det! :P Närf jag ska lägga utf en annons så kommer den över min header hela tiden, hur flyttar jag den längre åt höger? Need help.



Allt bra annars? Hoppas flyttet har gårr bra och att du får internett snart. :)

`L´

05 May 2009 16:32

Hej ! någon som kan tänka sig göra en riktig fin header till mig?

Hör av er, puss&kram!

Sara

08 May 2009 19:43

När får ni internett igen??? Miss you darling

LoEm

11 May 2009 00:46



haft en bra helg ?

Leonard

12 May 2009 18:43

Hej! Ska du se på Eurovision- semifinalen ikväll? Och vilket land tror du vinner?



Trevlig kväll!



Leonard

emma

19 May 2009 18:14

Hej! :)

Allt bra? :D



Om du har lust och titta förbi i min blogg,

så är du hjärtligt välkommen :D <3



// EB

http://linaerikssson86.blogg.se/

24 May 2009 15:20

Hejsan! Jag & några kompisar ska ner till Cypern i sommar. Finns de några riktiga guldkorn vi ska besöka? Vore superkul med lite tips// Lina

Kommentera

Publiceras ej