Busy day

0kommentarer


Hej! Har varit en "busy" dag idag....
J åkte iväg och var borta i några timmar, vi fick nyklarna till vår nya lya idag. J åkte dit och såg att det var hur smutisigt och äckligt som helst så han fick lov att städa + några andra som husägaren fixade dit....

Sen kom han hem och vi åkte och kollade på en matta, stor och fin som vi ska ha i vardagsrummet!
Jag känner mig verkligen vuxen när jag åker och kollar in mattor och faktiskt tycker dom är fina, jag älskar inredning!

Vi åkte hem och började packa ned alla saker (läs: jag packade) och han lagade mat så det var väl ändå rättvist..?
Sen åkte vi till nya lägenheten med en massa grejer, men är långt ifrån klar...
J ville sova där inatt, men det ville inte jag.. Har inte internet där än och kommer inte ha det på ca en vecka när vi väl flyttar in....

Ja just det ja, jag var i hamnen en sväng och köpte mitt fina armband, lovar att ta kort på den så fort jag får tid, köpte 4 berlocker och allt gick på ca 16 euro, ska så småningom köpa fler... Blev i alla fall två stjärnor med en röd sten i mitten och två röda fjärilar.....

Jag kom på att jag inte visat er hur min lägenhet ser ut nu,men jag lovar att när allt är klart och städat ska jag ta kort och lägga upp här. Kommer självklart ta kort på nya lägenheten också och visa. Den är mysig!

Kommentera

Publiceras ej