Arbetslös..... igen!

2kommentarer

Hej!

Gud, så trött jag är!
Somnade vid halv fem, fem och vaknade vid tio.... Jag skulle kunna somna om, men det vill jag inte! Catch the day!

Var ju ett tag sen jag bloggade sen sist och ja. Nu får jag väl mer tid till det, eller jag vet inte...
Chefen på jobbet hade "PMS" igår, fast han har det typ varje dag! Jo, det är sant, jag läste en gång någonstans att män också har pms ibland!
Så han fick för sig att AVSKEDA mig och J!!!  Helt jävla sjukt!
 
Det var en "ny" tjej där igår, hon fick betalt sen fick hon gå, hon var inte god nog åt honom... Dessutom de två tjejerna som jobbade där första dagen jag kom dit har också fått gått.
En fick gå för hon ville ha ledigt i två veckor så hon kunde åka till sitt hemland för att besöka sin pappa som var allvarligt sjuk!

J fick gå för att han "ställde för många frågor"!?
Och jag fick gå för att jag inte är snabb nog.....?!

Men vi ska dit nu senare idag och "hämta vår lön" och försöka prata vett med honom att behålla oss...
För allvarligt talat så är det riktigt svåra tider nu med jobb, dessutom har turismen minskat rejält iår. Annars i värsta fall får vi väl bege oss mot Ayia Napa och söka jobb där.
Svenska arbetsgivare är lättare att ha att göra med än cypriotiska.
Jag är härdad! Min tid här på Cypern har gett mig rejält skinn på näsan!

Som jag sagt så många gånger, Cyprioter ÄR idioter!

Blir nog ingen flytt, vi får söka jobb runt om där vi bor, får bli ännu en sommar utan vatten, utan pool!

2 kommentarer

Linda

21 Apr 2009 12:15

Vilken nöt, och ett utmärkt bevis för att män har pms. avskeda någon utan vettig anledning, var trött man blir. Får hoppas dagen blir bra ändå..

♥Beckis♥

21 Apr 2009 18:56

Vad är PMS????

Kommentera

Publiceras ej