Vart tog chatten vägen?

2kommentarer

Jag kom att tänka på en sak, när jag satt här på min tråkiga kalla äckel söndag.
Vart tog chatten vägen egentligen?
Alltså ni kommer ihåg den där roliga chatten på typ aftonbladet eller sånna där sidor.
Jag kommer ihåg att "min kommun" hade övikschatten, som alla och då menar jag verkligen ALLA var inne och chattade på. Fan vad roligt man hade då.
Fast, ja det var väl ett antal år sedan, på den där tiden man var fjortis..

Jag kommer ihåg att jag och någon kompis alltid satt där och chattade, och satt och fnissade till alla äckliga gubbar och frågade: Är du kåt?
Och själv så visste man ju nästan inte ens vad ordet betydde..

Alltid beskrev man sig som någon annan, jag kommer ihåg att jag alltid kallade mig Anna, en tjej ca 20 år, blondt hår, bruna ögon och skitstora bröst, C-kupa! Hahah.
Man hade ju fått lära sig via sajten att man får inte lämna ut sitt riktiga namn och adress och sånt.
Själv satt man där en lite 13-14 årig, ful som stryk och var nyfiken på den "vuxna" världen.

Jag undrar om de som satt på andra sidan utav datorn (killarna alltså) om dom var så gammal dom utgav sig för så borde dom ju ha insett att det var en liten unge som satt där.Eller hur?


Men men, det var ju ändå roligt det där med chatten, så vart tog dom vägen? Försvann det från innelistan då lunarstorm försvann eller vadå?

Dela med dig av dina "chatt minnen"?

2 kommentarer

ANNA

26 Oct 2008 19:32

Moget :/

becca

26 Oct 2008 22:39

Svar: Moget? Njee, kanske inte.. men vem bryr sig?

Kommentera

Publiceras ej