Ska till gymet.

0kommentarer

Hallå hallå..
Ja, nu är det lördag igen. Fast, för mig ser ju alla dagar likadana ut, det blir väl så när något blir väldigt väldigt enformigt efter en tid?

Ja, nu ska jag snart gå ned till gymet, fast egentligen så vill jag inte, känner att jag hellre vill sitta här framför datorn, kolla på någon film eller något. Som jag sa i ett inlägg igår, jag är otroligt lat.
Men nu banne mig måste det bli en ändring! Nu ska kilona rasa!
Och eftersom jag inte tränade igår, måste jag träna idag, dessutom är det stängt imorgon,.. Så dom stänger om två timmar, och mitt träningsprogram tar ju också ca 2 timmar.

Min syster hade tydligen gått ner ett kilo bara genom att gå promenader i tre dagar..
Så nu jävlar....

Nej, måste gå innan dom stänger!
Önska mig lycka till;)

Kommentera

Publiceras ej