Jo, jag har ju gått upp lite i vikt.

3kommentarer


Jag har ju gått upp en hel del sen jag kom hit till Cypern (jag som tyckte jag var fett nog när jag åkte från Sverige)
Jag fick ju en liten chock när jag skulle ställa mig på en våg efter ca ett halvår.
Inte alls roligt!!!
Men nu ska jag ta tag och kämpa mot fettet!

Mamma, jag och min syrra, "Fettofamiljen" (var det så?)
Vi har i alla fall gjort ett vad, insatsen var hundra kronor och den som har gått ner mest i vikt, eller blivit smalare, smalast, när jag kommer hem till jul får potten.
Och jag ska vinna!!
Visst, 200 kr kanske inte är så mkt (300 blir det ju om man lägger ihop det, men man kan ju inte räkna sin egna del, eller?) Men i alla fall, man kanske blir lite motiverad.. inte för pengarna utan för att vinna.
Även fast jag är ganska säker på att jag kommer att förlora. Varför?
Jo, för jag är rätt så lat, svårt att hålla mig motiverad till att träna och äta rätt. Även fast jag vill, jag vill, jag vill verkligen gå ner i vikt. Jag vill vara hälsosam, jag vill verkligen ha den där dröm kroppen...
Men det lär väl ta några år innan jag får den.. Jag har försökt så länge, testat en massa mediciner och sånt, just nu provar jag något som heter Thermo slim och kommer från england. Än så länge har det inte hjälpt....

Nej, 18 kg sen är jag nöjd! (rimligt mål?)

Må det bästa fettot vinna...






Ny agen bild på mig.
 Sexig?

3 kommentarer

niklas

09 Jun 2010 19:44

jaa!

magdalena

06 Apr 2011 10:03

men du kan juh fan inte ta en bild på en lite större kvinna och sätta in en bild på dig på ditt ansikte sedan sätta det framför hennes och säga att det är du !`?

det är juh fan inte klokt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

din mamma

12 May 2011 12:17

fan vad ful du är.

Kommentera

Publiceras ej