Den som väntar på något gott..... eller?

1kommentarer


Kollade upp lite flyg hem till sverige.
Jag har ju planerat att komma hem någon månad över jul och så.
Men nu känns det bara drygt.

Inget plan från Larnaca går direkt till Stockholm...
Nej, utan man måste mellan landa, Athen, Wien, Sweichz, london..
Sedan så får man vänta på de flygplatserna ett bra tag också, kanske till och med ända tills nästa dag.
Ändå kostar de biljetterna multum!
Ju längre ner jag kollar på sidan, desto dyrare blir det, och fortfarande är vänte tiden mellan flighterna för lååååånga.
Vadå? är det exclusivt att landa och vänta på flygplatsen i Athen eller?
Då kan man skryta för sina nära och kära när man kommer hem:
-Jag hann faktiskt med en liten tripp till Athen också.. Athen var underbart!

liksom, hallå? vem vill betala 15.000 kronor för att mellan landa?
För att vänta as länge.
När det faktiskt fanns billigare resor med kortare väntetid..

Men men, vad gör man?

Någon som har ett privat jetplan som känner för att komma och hämta upp mig någon gång i december?

1 kommentarer

Sara

21 Oct 2008 07:55

Jag skulle gärna ha hämtat dig. ;)

Kommentera

Publiceras ej