Dagens fräckisar.

0kommentarer


Det var tre killar som var ute och tältade i skogen.
Morgonen efter sa den ena killen:
-Jag hade en jäkligt go dröm i natt, jag drömde att en skit snygg brud runkade av mig.
-Konstigt det drömde jag också, sa den andra killen.
Då sa den killen som hade legat i mitten:
-Det drömde inte jag, jag drömde att jag var ute och åkte Vasaloppet!




Lisa var i den exklusiva affären och provade klänningar, där den ena klänningen var mer utmanande än den andra. När hon provade en vacker röd klänning frågade hon föreståndaren som stod bredvid:
- Tycker ni att den är för utmanande? Är inte urringningen lite för vågad?
Föreståndaren skruvade lite på sig och sa sedan:
 - Säg mej, har damen hår på bröstet?
 - Nej, det har jag verkligen inte!
 - Ja, då är urringningen absolut för vågad.

Kommentera

Publiceras ej