Cypern- Nya fetma landet?

0kommentarer

Sen jag kom till cypern har jag ju gått upp en hel del.
Mamma och Nathalie kom ju och hälsade på mig en vecka också, Mamma gick upp 2,5 kg efter den veckan och min syster gick upp 1,5 kg. Själv så har jag väl gått upp ca 8 kg eller något sådan på ett halvår.
Och tro mig jag skojar inte!

Så nu är det frågan, håller cypern på att bli nya "USA" ??
Men kollar man på cyprioterna är ju dom flesta inte feta, trots att dom äter en massa lamm, haloumi ost, feta ost och dricker flera lite alkohol per dag.
Varför har då vi gått upp??
Iofs så är det väl i princip englskmän som "rår om" detta land, så det kanske är därför??!

Varför har jag gått upp i vikt? Jag har ju jobbat, sprungit runt och serverat alla gästerna, jag har typ bara varit stilla de gånger jag har sovit. Men ändå gick jag upp i vikt.
Varför, varför?!?!?

Någon som vill betala operationer åt mig? Kanske ev, fettsugning, eller en operation då dom tar bort en del av magsäken så man inte ska äta så mycket? (även fast jag inte äter så mycket, men:P)
Eller. bättre upp.. Någon dietist kan komma och bo hos mig, tillaga en massa "nyttigt" mat som jag kan äta, och som berättar för mig: Nu ska du äta, nu ska du motionera, nu ska du sova.Ända tills jag gått ner mina kilon.
Varför inte??!¨
Någon dietist som känner sig manad? Självklart får du ju bo med mig på cypern. (kanske låter mer lockande?)

Kommentera

Publiceras ej