jag kan inte sova.

0kommentarer


Det är så jobbigt när man inte kan sova, speciellt när man vill sova.
För allt är dött typ, det finns inget på tvn (dessutom är det ju bara grek-språkiga kanaler, så det suger ju ändå), ingen rolig person är online på msn, inga roliga bloggar uppdateras. Nej, för alla sover ju, förutom en själv.

Dessutom är jag arg och på dåligt humör, det gör ju det hela lite jobbigare med..
Jag vet inte varför jag är så arg egentligen, det bara är så. Eller lite varför jag är arg, det vet jag ju men det tänker jag inte ta upp här.

Ikväll klippte jag mig i alla fall, det blev helt okej, ska väl inte klaga.
Nej, nu får jag försöka sova, får väl drömma att jag slår till någon person jag inte tycker om, då vaknar jag förhoppningsvis lite gladare imorgon.

Men jag har ju i alla fall några saker att se fram emot, kanske jag kan tänka på dom så jag blir gladare?
En sak är i alla fall att vi alla från Asian Corner ska ut på barstreet imorgon kväll. Det blir nog kul.

Godnatt allesammans.

Kommentera

Publiceras ej