Hej hopp!

0kommentarer


Kom hem från yogan för kanske en kvart sen.
Shit alltså, det är ju inte lätt.

Första gången jag tränade yoga, jag har en yoga dvd men det är inte samma sak, och idag var det typ power yoga berättade instruktören.
Men nästa gång blir det nog någon annan sorts yoga, men riktigt kul är det, nu ska jag i börja gå på fler klasser..

Det enda som sänkte mitt självförtroende var att en 40+are var mer vid än mig, och jag spelade i samma liga som 60+ arna, dvd helt OVIG.
Men nu ska jag börja gå på pilates och gudvet vad, jag ska bli VIG!

Sedan fick jag också stå till svars mot tränarna på gymet som började fråga mig:
-Varför har du inte varit här på länge?!?!?! ÄR DU LAT?!
-Nej, men vadå, jag har ju varit här ganska mycket, om du menar förra veckan så jobbade jag typ nästan varje dag 13- midnatt.. Sorry..
Men då var det helt okej, för jag förklarade även om man jobbar som servitör de timmarna så får man nog tillräckligt med moition.


Kommentera

Publiceras ej