FAN!

0kommentarer

Nu är jag arg, RIKIGT arg!
Jag skulle betala min biljett, skulle betala med mitt Visa kort, ja, så fyller jag i allt.
Trycker på knappen, betala.... Då kommer jag till en sida: Ett fel uppstod, försök igen.
Men då finns det ingen tillbaka knapp, och sen om man loggar in på sin beställningsida, nej då står det samma sak igen, om man försöker gå in på sidan via länken dom skickade till min hotmail. Ja samma visa där igen!

Fan vad less jag bli! Biljetten ska liksom vara betalt innan klockan 15! Helvete.. Jag vill betala nu!!
Varför ska det alltid vara sådär?! FAAN!
Jag får väl vänta ett tag, sen får jag se om nått händer, annars så får jag väl boka en annan biljett.

En sak som är bra i alla fall är att jag inte behöver bry mig om bagaget, hehe, jag byter ju plan i Prag, och skulle jag inte hinna byta plan på en timme, eller att det första planet jag åker med får förseningar så är det upp till flygbolaget att se till att jag hamnar på nästa plan till Sverige. Det är bra...
Bara jag får betala den här jävla biljetten någon gång.....

Kommentera

Publiceras ej