Sex and the city

1kommentarer

I förrigår hade Sex and the city, the Movie premiär...
Jag längtar tills jag får se den!!!! Jag vill se den nu!!
Filmen handlar ju om att de har blivit mognare, kommit i över 40 års ålder...
Men endå, har mycket retuscherats bort i pr bilderna, kolla här:

sex and the city 
Cynthia är 42, Sarha är 43.. Syns det på "efter" bilden??

sex and the city 
Kristin 43 år, Kim 51....!? Hon ser ju verkligen inte ut som 51 på högra bilden....

Varför ska det alltid hållas på att retuscheras och så? Inte konstigt att vissa har dåligt självförtroende, tro inte att man är snygg nog...
Inte ens stjärnorna är så snygg som man trott....

1 kommentarer

Ellen

16 May 2008 00:28

Jag tycker dom ser riktigt fräscha ut på före bilderna oxå! VIssa som är i 40 års åldern ser ju ut som "hej kom och hjälp mig att dö!" Men premiären i swe är väl inte förrän i typ juni?

Kommentera

Publiceras ej