Natti natti

0kommentarer

Ska gå och lägga mig nu..
Klockan är ju faktiskt ett här, ligger ju en timme + men jag har inte orkat göra om tidsinställningarna här i bloggen och så. Kanske framöver..

Imorgon ska vi åka redan vid ett, vi ska först åka och köpa ett par nya skor till mig, sedan ska hon jag bor med till tandläkaren, och jag måste följa eftersom jag åker med henne till jobbet..
Sedan ska vi till jobbet, ska börja lite tidigare eftersom vi börjar med uteservering imorgon, ska även prova ut arbetskläder. Känns skönt att äntligen få dom, det är alldels för kallt att servera utomhus i bara tunna skjortor..

Ska även försöka ta bilder på uterestaurangen, det är verkligen fint där.. Men jag är inte riktigt säker på om man får ta bilder. Men ja, hm, varför skulle man inte få det? Aja, kanske inte ser så fint ut att stå med mobilen och knäppa kort..
Så får väl försöka göra det i smyg. ;)

Så godnatt allesammans.


image63 
Jag och min älskling (gammal kort , det var förresten på alla hjärtans dag!) Men visst är vi söta?!



image9

Kommentera

Publiceras ej