Monday

0kommentarer

Hallå allihopa...

Idag är jag helt slut,  det var jättemycket folk i restaurangen igår, nästan alla bord var full i alla fall, lite annorlunda än de dagar jag jobbade förra veckan. Då det bara var två bord upptagna, på hela kvällen.
Men ja det berodde ju på att just dom dagarna fanns det ingen Kina kock....

I alla fall, när jag kom till jobbet, då var det en restaurang som redan var öppen, för dom öppnar vid 13, då var det en massa personal som jag inte hade träffat förut.
En kille, han kom från Bangladesh, så han var rätt mörk, hade ett huvud runt som en fotboll och ja, han var nog den fulaste människan jag någonsin sett. Haha.
Han kom fram till mig och frågade efter mitt nummer, och jag bah.. öööh, näe, vad ska du ha det till?
Nej men jag ska ringa dig, sen om du inte svarar så ringer jag aldrig dig igen, okej?
Hmmm, nej, tyvärr men alltså jag kan inte mitt nummer i huvudet, så sorry..
Men killen vägrade att ge sig så då sa jag liksom, ja men ge mig ditt nummer då så ringer jag... *hosthost*
Så då gav han nummret och höll på som: Promise that you will call?!!
Jag: .....yes...
Fotbollshuvudet: PROMISE!
Jag: hm... yes, i promise i will call...  hm.. Hell no.. haha

Ja, vad säger man...
Vissa personer är VÄLDIGT speciell. (och inte speciell på ett bra sätt)

Kommentera

Publiceras ej