Monday

0kommentarer

Nu har jag varit här på Cypern i 14 dagar, exakt.
Men det känns som mycket, mycket längre... Dagarna jag jobbar rullar liksom bara på, jag är ju otroligt trött, så jag kliver upp någon gång runt elva. Sen gör jag mig iordning, sen åker jag till jobbet, jobbar, kommer hem vid halv tolv-tolv någon gång. Går och lägger mig, kliver upp och jaa.. Sen fortsätter det så liksom.

Visst det är väl inget fel med det heller, de jag jobbar med är jättetrevliga (när de inte är superstressade, haha)
Vi gör hela restaurangen iordning, sen kan vi sitta och ta det lungt, sen har jag rast en timme, sen så sitter vi och inväntar gästerna..
Mitt jobb är mitt liv...
Just nu i alla fall..
På onsdag planerar jag att försöka ta mig till stranden, lär ju vara mysigare än poolen i alla fall. Jag låg vid poolen ett tag idag, men så började dom hålla på att gräva och sånt strax utan för poolen, så då var det inte så trevligt att ligga där..

Egentligen skulle jag till doktorn idag, men det blev inget av det.. Ska lämna avföringsprov och sånt, blääää..
Så får väl kolla om vi kan gå dit imorgon istället..
Ska jag något hälsokontroll, rönka mina lungor och så.. Så att jag inte är sjuk och sånt...

Snart kommer min chef för att plocka upp mig, hon jag bor med skulle iväg någon stans så jag kunde inte åka med henne idag.. Synd.. Chefen kör som en galning.. Fast det gör iofs alla här på cypern..
Det är riktigt varmt idag, måste minst vara 35 grader i solen, jag kokas!

Förresten, mitt msn verkar ha lagt av.. Suck, försökte logga in igår, men det gick inte och det gick inte idag heller.. Får väl försöka att fixa det.. Älskling, du får åka till min mamma på onsdag och ringa mig?

Jag hoppas att det blir en lika lugn kväll ikväll som det var igår..:)


Ha det bra!

Kommentera

Publiceras ej