Mitt msn krånglar!

0kommentarer

Hejhej, idag var det rätt lungt på jobbet..
Det var en ny kille i vår restaurang, så nu är inte jag det nya längre.. haha, too bad.
Men i alla fall, det var kul.
Dom ska tydligen öppna en ny restaurang precis vid Asian Cornern ( där jag jobbar) där gästen får välja vad dom vill ha i maten och tillaga den själv. Riktigt coolt faktiskt, där skulle jag vilja jobba. Då behöver man inte gå med en massa tallrikar och vara rädd för att tappa dem. haha.
Men allara helst skulle jag vilja jobba som bartender, men jag antar att det kommer inte att hända, inte här och nu i alla fall. När jag kommer tillbaka till sverige ska jag banne mig jobba som bartender!!
Jag kommer inte söka några andra jobb...

Jag har tagit bort msn på min dator, för jag kunde inte logga in, och nu skulle jag försöka ladda hem det igen, men nej, det går inte att ladda hem det heller! Så nu sitter jag här utan msn, bara min blogg. Funderar på om man kanske ska ladda hem skype igen..?

Jag ska få något slags pass, för att typ stämpla in och så, och för att kunna åka med "Staff bus" så imorgon måste jag åkt till någon fotograf för att ta ett kort..
Hon jag bor med, ja om jag säger så här, vi jobbar väldigt bra tillsammans men utanför jobbet är det bara.. ja, inget, liksom vi umgås inte eller så.. Vet ej varför men ja, man kan ju inte passa med alla, eller hur?
Vi bråkar ju inte och så, så det är ju bra.. haha, utan var sin sköter sitt ungefär..
Jag pratade med henne att chefen ville ha ett kort på mig, så jag kan få mitt pass, så liksom frågade hon typ argt, förvånat: - Don't you have a photo on you?!
Jag sa liksom, njaae på min mobil...
-It's not like i carry pictures on me with me......
Det jag fick till svar var liksom:
-I always carying small photos with me on, because of just this reason for mabye a pass or someting.......

Ehm, okej.. eh.. Sorry.. Jag vet inte riktigt i fall hon var arg, eller less eller något sånt, eller om hon bara är sån till person, för trots allt känner jag ju henne inte jag har ju bara varit här i två veckor..
Men ja hon verkar annorlunda mot alla andra, så kanske det är jag? haha, i alla fall är det inte mitt problem..:)

men nu måste jag gå och lägga mig, är dödstrött, trots att det känns som att jag inte har gjort något annat idag än sovit. Det är så himla kontigt när man jobbar och så, liksom allt går på en rutin. Så man knappt minns dagen, haha, tragiskt, men roligt ändå. haha.

Godnatt:)

Kommentera

Publiceras ej