Lyckad kväll igår...

0kommentarer

Igår så gick jag och älsklingen till en utav hans kompisar. Så satt vi ute på "verandan" tills det blev kallt.
Så gick vi in och spelade kort. Det var riktigt roligt faktiskt.
Så skulle vi ta en buss som gick 21.48 och SÅKLART, missade vi ju den och det var sista bussen in till stan!
Så vi fick gå in till stan, och jag hade redan hunnit fått skavsår/ värre skavsår än vad jag redan hade. Men i alla fall så tog det väl ca en och en halv timme att komma in till stan.
Dessutom gick vi förbi en "fjortis-fest" det var 94or där! 94OR! Alltså, ja sjukt. Det märks att man börjar bli äldre, för enligt mig känns det som att alla som inte är född på 80-talet bara är småbarn, sådär 5-6 år. HAHA.

I alla fall, så gick vi in till stan, mötte upp Ramona på torget, sedan gick vi in på Oleary's. När vi kom dit så var det mest 40+ are, det var fotboll på tvn..
Sen allt eftersom klockan blev tolv, ett så började det strömma in med en massa folk som var yngre. Så det var riktigt roligt, tyvärr så kunde jag inte vara kvar tills det stängde, för älsklingens kompis mådde dåligt och vi var tvungen att följa med ut.

Det var i alla fall sjuka(roliga) saker som hände där inne:

Vi sitter ute på utegården allihopa, en alkoholiserad "gubbe" sitter vid bordet framför oss, sen vänder han sig om och börjar prata, så frågar han mig i fall jag kan låna honom en hundring, för han är behov av en pilsner och jag får tillbaka pengarna på söndag.
Han hade inga pengar, och var tvungen att låna pengar för att klara av sitt beroende, stackarn. Men han fick ju inga pengar utav mig i alla fall! Sen frågade han också ifall jag ville låna och röka hans pipa. Öhm, nej, discusting.

Jag, Ramona och Simon sitter vid samma bord som förut, sen kommer det fram en man i 50 års åldern, med världens ölkagge och är ganska tunnhårig, men verkar ha en såndär klassisk frisyr när håret på ena sidan är längre och kammat över till den andra sidan, Förstår ni vad jag menar? Haha
Ja, men sen kommer han fram och säger: -Hello, motherfucker, i en raspig "robot" röst.
Sen förklarar han att han inte förstår varför inte folk vill prata med honom när han inleder det hela med den där trevliga frasen.
I alla fall, så satt han där och babblade en massa, sen kom en annan gubbe, en kusin till honom tror jag det var, och började prata en massa med oss. Och som sagt, de båda var typ 50+! Hm..

Sen när jag skulle gå, hämta ut jackan, älsklingen och hans kompisar hade redan hunnit gått ut för en kvart sedan. Så hamnar jag intryckt där mellan två "biffar" och när jag säger biffar, då menar jag alltså två killar som är ca 190+cm, tre gånger så bred som jag om inte ens fyra gånger så bred. Liksom deras överarmar var lika stor som mina lår. Och dom ser ut att kunna lyfta 300kg i bänkpress, tatuerade och rakade.
Sen vet ju alla hur liten jag är? 158 cm vs 190+? haha, han böjer sig ner och säger: Hej tjejen, hur är det?
Jodå, det är bra svarar jag.
Sen han som står i garderoben verkade ju bara ta emot jackor och inträde, han brydde sig inte om de som ville ut. Så vi höll på att diskutera det. Dom två hade väl stått där ett ganska bra tag, sen räckte jag bara fram biljetten och garderobs killen reagerade direkt. Det var kul, medans "hårdingarna" fick stå kvar där längre. Ja, så är det när man är ung och attraktiv, då får man allt man vill, säger en av killarna till mig. HAHA!

Bilder från igår kväll lägger jag upp senare ikväll, när jag kommit hem.:)

Kommentera

Publiceras ej