Kalinichta!

1kommentarer


Nej, jag ska nog ta och gå och lägga mig nu..
Ska inte bli lika sent som igår, (klockan 04, somnade jag)
haha, kände att jag inte riktigt var pigg när vi skulle sätta upp borden och sånt, och man behöver faktiskt mycket sömn för att kunna fungera korrekt, eller hur?

Förresten, inatt drömmde jag att det var något hus, vet inte vilket, varken den här lägenheten eller i huset hemma,  det var ett stort hus och gammalt var det, min säng var som i ett tv rum ungefär och min mamma sov som i en korridor precis utan för, det var ingen dörr emellan så det var kanske 5 meter ifrån sängarna..
När jag låg i min säng såg jag en stor skugga, i slutet av rummet men tänkte, äsch jag skiter i det, jag inbillar mig bara...
Sen så visade det sig att skuggan var en stor hund/varg som påminde om en chauchau (ni vet, en hund med en blå tunga) som började attackera mig, först min arm högg den fast vid sen började den attackera mitt ansikte och ja, gjorde mig riktigt illa.. Och jag skrek på hjälp.... Fast när jag skrek på hjälp blev det bara ett löjligt litet pip, jag fick nästan inte ut ett enda ljud utan det blev bara som en viskning... Usch, det var otäckt, men i drömmen så kom mamma och hjälpte mig i alla fall. Men precis när hon kom vaknade jag, irl..
Lite läsklig dröm, men ja jag tror faktiskt om man blir riktig rädd och gör sig riktigt illa och ska skrika det högsta man kan, så är det ändå svårt att få ut sig något ljud..
Haha, man kan undra vad drömmen betyder egentligen, att jag är en morsgris? hehe

Nej, nu kallar sängen.
Jag avslutar kvällens bloggande med bilder på världens sötaste ungar!:)
Shit vad dom kommer att vara stora och annorlunda när jag kommer hem igen, men såklart kommer dom ändå att vara världens sötaste då med.



    Bebis Casper och Bebis Mel:)

(hehe, dom ser lika stora ut nästan;) )

1 kommentarer

kristina kittelsen

01 Jun 2008 14:44

sööt mel var

Kommentera

Publiceras ej