Jag har märkt..

0kommentarer

Jag har märkt att jag bloggar som mest på natten..
Det har bara blivit så, kanske är det för att jag är en "nattuggla".
Jag är verkligen jättemorgon trött, kanske beror det på de sena kvällarna, vad vet jag..
Men på sommrarna brukar jag alltid vakna av att solen tittar in genom persiennerna, så kanske blir jag tvärtom nu när jag åker till Cypern?
Vad tror ni?
(Iofs beror det ju på vilka tider jag jobbar också, just när jag satt och skrev det här kom jag på att jag har glömt att packa ner lite tvättmedel, man måste jämt vara ren och proper, och har ju en vit skjorta tills jag fått uniformen, och jag är rätt så klumpig utav mig. Så kan vara bra att ha, och att ha en en liters-påse med lite vitt pulver i, i handbagaget, det verkar ju inte alls suspekt, eller hur?)

Kommentera

Publiceras ej