Halloj

0kommentarer

Idag är det riktigt varmt.. RIKTIGT varmt...
Shit alltså, igår hade vi 31 grader på jobbet, och det är alltid lite svalare på jobbet än vad det är i Pafos, men idag är värmen outhärdlig här i pafos.. Så ja, vad ska jag gissa på.. 38 grader här, i solen alltså...

Har precis varit på kiosken, var hungrig och hade ingenting i kylskåpet, till veckan ska jag gå till supermarket, för nu vet jag faktiskt vart det är. Dessutom måste jag hämta ut mitt visa kort.. Och det är alldeles i närheten:)

 Jag köpte i alla fall den här yoghurten, haha, junior.. That's me.:) Nej, men allvarlig talat, det finns nästan ingen god yoghurt här. Allt är gjort på get och mjölkpulver. Hittade några goda förra gången jag var på supermarket, men dom är slut för länge sen. haha.
Och den här var faktiskt riktigt god. Det följde med chokladkulor:)

 Och just har jag huggit in på en M&M glass:) Vet inte ens om den här finns i Sverige? Hur som helst, god är den:)

Kommentera

Publiceras ej