Hallå hallå..

0kommentarer

Idag är jag som vanligt, trött. haha
Klev upp sent idag igen, suck, inget solande för min del..
Är hur vít som helst..

Sa ju att en bild på halsbandet skulle läggas upp idag, och ja kanske ikväll.. :P
Nu ska jag göra mig iordning och sedan ska vi åka och köpa en massa toalett papper, haha, innan vi åker till jobbet..

Alla har ju sagt att Augusti är värsta månaden att vara här i cypern, eftersom det är så otroligt varmt så svetten bara rinner, även på kvällarna!
Igår fick jag även veta att i September kommer det att komma sandstormar hit till cypern, som kommer från Zahara öknen, för tydligen ligger bara Zahara 20 mil ifrån oss......
Så då kan man ju undra, vilken månad är bäst att vara här? hehe

Nej, nu måste jag gå och sminka mig. Om jag inte är alldeles för trött ikväll så skriver jag väl ett inlägg efter jobbet..
Ha en underbar dag!

Kommentera

Publiceras ej