Good night.

1kommentarer

Jag ska ta och bädda mig säng, med nytvättade sängkläder, sen ska jag ta och förflytta mig och min dator till sägen,  och sen ska jag kolla på sanningens ögonblick.. Jag älskar det programmet, det är härligt pinsamt!
Sen ska jag sova, just nu är jag inte trött eftersom jag vaknade vid halv ett idag, men min dator är nog trött så har varit igång hela dagen. Och dessutom har jag inte hunnit köra någon defragmentering eller sånt, har varit helt uppe i Sanningens ögonblick idag, nu när jag äntligen fått det att fungera:)

Haha, jag kollade igenom min dator, på gamla bilder och sånt.. haha..
Sorry ida och ramona, men jag måste bara lägga upp den här!!
HAHA, omg säger jag bara! (ps. vi fjantade till oss på den bilden!)



HAHAHA, jag skrattar så jag får ont i magen nästan! Titta så tiny vi var!! shit alltså..:P



Jaja, nej, nu kallar sanningens ögonblick:)

Jag kanske kommer upp lite tidigare imorron, så då skriver jag väl ett inlägg innan jobbet i alla fall:)

(jag måste försöka komma upp tidigare, jag måste sola, jag har fan vita sträck från t-shirten jag har på mig när jag jobbar, när jag sätter upp borden och sånt, om jag säger så här, när jag inte har något på överdelen på kroppen, har jag ändå en t-shirt på mig, fattar ni? snyggt...)

Sen måste jag ju försöka få tag i vykort eller sånt också, ska skicka iväg lite till sverige och så, de jag inte har kontakt med via internet och så.. Då blir dom nog glad, eller hur?


Men ja, dröm söta drömmar och allt sånt där.

Själv så har jag bara drömt konstiga drömmar, helt crazy drömmar faktiskt. Men det gör jag iofs hemma också, så det kanske är bra, det kanske betyder att jag börja känna mig hemma här?

Men imorse kände jag något som bet mig mellan mina fingrar, ajajaj, det var inte kul. Det gjorde ont! haha, det var någon fluga eller så:P


Godnatt alla!


1 kommentarer

Ramona

29 May 2008 17:01

Snygga tjejjer!

Kommentera

Publiceras ej