Godnatt..

0kommentarer

Msn funkar fortfarande inte, och kommer nog aldrig funka igen känns det som!! Blä, jag vet inte vad det är för fel på den, jag har gjort allt möjlig som man ska göra, men ändå går det inte att installera om.

Imorgon ska jag i alla fall till doktorn vid halv tio, egentligen skulle jag vara där redan vid åtta sen så skulle hon jag bo med ta mig till en strand medans hon jobbade på sitt andra jobb och sedan hämta upp mig.
Men nu ska hon tydligen inte jobba, så jag får se om det blir någon strand och sen kanske Kato Pafos, det är där jag bor, fast en bit ifrån där "turist orten" är..
Annars så ska jag väl typ bara ligga och sova vid poolen.. Men ja, jag får se:)

Sen så ska vi hem till chefen och gratta honom på namnsdagen..
Sedan ska fem av oss från jobbet ut och käka och umgås och sånt, vi ska på Meze.. Det är något grekiskt, man får typ flera rätter hela tiden, fast det är liksom bara en bit till var och en.. Ja, typ säkert mycket lamm och sånt. haha

Visst ja, jag kommer ju vara tungen att städa också..

Men men, nu ska jag gå och lägga mig, för mitt MSN FUNKAR JU NTE! hjälp mig??
Sen är det en annan sak som inte funkar på den här datorn också, och min kära bror skulle ju ringa och hjälpa mig med det ikväll, för han hade tydligen haft samma problem. Men han har inte ringt än! :(

Nä, nu måste jag gå och lägga mig innan jag somnar framför datorn, måste vara pigg inför läkaren imorron! haha


Godnatt och sov gott..




Och puss puss till dig min älskling! vi hörs imorgon!:D
Jag älskar dig mest i hela världen!

Kommentera

Publiceras ej