Fredag

0kommentarer

Godmorron.
Nu snart ska jag in till stan och köpa ett lexikon, haha, det kan behövas, sen måste jag även köpa lite andra grejer.. Sen ska vi åka och hälsa på mormor, sen måste jag hem och packa. Är rejält stressad kan jag lova, men älsklingen tar det bara lungt han. Han sitter och spela Guitar Hero och jag tjatar på honom, såklart. Haha. Han är seg.

Jag har så förbannat ont i foten! Jag får ju skavsår bara jag har nya skor, och för fyra-fem veckor sen hade jag det och fick världens sår bak på hälarna, sen var jag ut förra lördagen, fick såklart skavsår av skorna jag hade på mig då också även fast dom inte var nya. Sen på Valborg hade jag på mig mina nya ballerina skor, såklart förrvärrades ju allt då.
Igår när jag skulle gå och lägga mig var hela foten uppsvullen! Och nu kan jag knappt gå på den, funderade på att ringa Vårdcentralen, men det går nog fortare att ringa jourhavande ikväll i så fall...
Jobbigt det där med skavsår, finns ju typ inget man kan göra åt det...

Kommentera

Publiceras ej