Fredag..

0kommentarer

Igår hann jag inte ladda upp någon bild, och hinner nog inte det idag heller...
Var en helt crazy kväll igår, det var fullt med gäster, sen kom det ett par som skulle både ha förrätt och varmrätt fem minuter i tio. Köket stänger tio!!
Jobbigt, så vi kom hem vid ett tiden, och då var det bara raka vägen till sängen.
Så nu har jag sovit i elva timmar, det var skönt!
Nu har jag bråttomt, måste hinna sminka mig, borsta tänderna och allt..

Måste dessutom ringa chefen för att påminna honom att han måste hämta upp mig idag, hm.
Ja så det är rätt bråttomt, eftersom han brukar vara här vid två.
Men slutar jag tidigt ikväll så hinner jag nog lägga upp bilderna imorron bitti..
Om jag nu inte ska ut ikväll, har inte riktigt bestämt mig än. Beror alldeles på hur mycket jobb det är ikväll..

Ha det bra!

Kommentera

Publiceras ej