Bläeh

0kommentarer

Jag hittade inte något supermarket idag:(
Jag gick och jag gick och jag gick, 2 mil kändes det nästan som..
Solen stekte, och jag blev törstig. Kändes som jag hade vandrat i en öken i flera timmar, så jag vända och gick hem igen, så då gick jag förbi bageriet och köpte nybakat bröd, gick förbi fruit market och köpte två plommon och lite körsbär, gick förbi kiosken köpte chokladkräm till brödet, en cola, chips och en snickers.
Gick hem och kokade pasta och satte i mig alla chipsen.
Haha, det var min stadstur det.
Det där lilla jag handlade gick på kanske 170 svenska kronor. Suck. Fattig!
Längtar tills på söndag, då är det nämligen utdelning på dricken vi fått under veckan, underbart!


Tjejen jag bor med gick på fest... Liksom här sitter jag ensam utan att känna en käft..
Kul att man fick följa... eh

Kommentera

Publiceras ej