Äntligen!

0kommentarer

Hej alla underbara!
Äntligen har jag "skaffat" internet så jag kan skriva här och uppdatera..
Okej, ni vill förståss veta vad jag har för mig?

Imorgon har jag varit här på Cypern i en vecka, jag jobbar och bor med en tjej som är tio år äldre än mig, kommer från Polen och heter "katerina" eller ja kallas för det i alla fall... Hon har bott här i ca 4 år, så hon vet vart allt är och ja hon är hemma här helt enkelt.
I alla fall så bor jag i Pafos och jobbar på Aphrodite Hills som ligger kanske 3 mil bort, de dagarna vi jobbar så jobbar vi från klockan 15-23.
Jag ska jobba på servitris i en Asiatisk restaurang,som heter Asian Corner, där de serverar sushi och kina mat, och jag har fått jobba två dagar redan, men kände mig bara borta och ivägen. Sushi är ju inte direkt något jag är van vid.
Men i alla fall, de flesta är trevliga, ja restaurangchefterna är väl lite skrämmande, men det är väl meningen?
Men alla andra, personalen kommer alla från olika länder, alla har varit nya där någon gång så alla är faktiskt jättetrevliga och hjälpsamma. Så det är bra:)

Jag har jobbat två dagar och varit ledig 3, det är riktigt nice.
I torsdags när jag jobbade så bröt vi vid 17 tiden och alla samlades i baren och tog nått att drick

Kommentera

Publiceras ej