Värme=Svett

0kommentarer

När man är i ett varmt klimat, förvånas man verkligen av alla ställen på kroppen man kan svettas på.
Vissa ställen är helt sjuk, att man just svettas just där och när man ligger och steker i ca 40 graders värme i solen, då är det inte bara lite svett. Utan när man kliver upp från handuken är handuken genomsur. Haha, riktigt äckligt faktiskt.
Jag upptäckte idag att jag svettas om halsen, haha, helt sjukt. Jag svettas också jättelätt om knäväcken, det är faktiskt riktigt obehagligt. Blä så äckligt det är. Blä för att svettas!
Haha, svettas du på något konstigt ställe?

Det var asvarmt nere vid poolen, minst över 35 grader, och klockan blev fyra halv fem, och det var så varmt, föreställ dig då hur varmt det var tidigare på dagen.
Dom säger ju att juli, augusti kommer att vara de allra värsta månaderna, att svetten bara rinner, och redan nu tycker jag att det är riktigt varmt. Att nu är det nog! Så det kommer att bli spännande att få se hur jag klarar de varmaste månaderna, haha. Dessutom börjar luftfuktigheten blir riktigt hög, men det kände jag inte utav för en månad sen. Usch.




Svettiga jag vid poolen. :)




Kommentera

Publiceras ej