Vad är Alien reg. nr? Någon?

0kommentarer

Hejsan!

Ja, idag på jobbet var det rätt mycket faktiskt.
Men jag blev riktigt glad att inte den nya restaurangen öppnade idag, som den egentligen skulle ha gjort!
Så vi var fortfarande fyra+ chefen som jobbade i vår restaurang, men det visar ju sig att även vi på Asian Corner ska jobba på nya, för de två restaurangerna är EN!
Shit alltså, dubbelt med jobb..

I alla fall, idag var det mycket cyprioter som kom och åt, restaurangen var typ smockad från klockan 20 till 23, alltså tre timmar med en massa springades hit och dit, servera förrätt, servera värmrätt, servera dessert? Plocka bort disk från bordet, torka bordet, sätta upp bordet igen,  så nya personer kan sitta där! Och så är det jättemycket och jättestressigt helt plötsligt, i tre timmar. På bussen hem har man nästan somnat kan jag lova.
Sen när jag kommer hem blir det ändå sena kvällar. Haha, sjukt.

Igår fick jag i alla fall tillslut mitt kontrakt, haha, med ca 5-6 böcker om Aphrodite Hills och vad dom har för förväntningar och sånt. Haha, jobbigt att läsa. Men ja, om man har tråkigt någon gång kan man ju alltis sätta sig ner och läsa? Haha
Men ja, ska fylla i någon sorts hälsoundersökning och sånt. Måste skriva hur lång jag är och hur mycket jag väger, haha, no way.. haha, typ även mina familjemedlemmar verkar det som?!
Liksom, vad har dom med allt att göra?!
Det var som när jag skaffade bankkonto, frågade dom efter min mammas och pappas för och efternamn, varför liksom, det här gäller väl mig?!
Och vad är Alien Reg. Nr?
Alltså, det är något som heter Alien (dumt namn) book, som jag måste ha för att få pension eller så, alltså måste jag gå till något kontor för "utlänningar" haha. Så sjukt, jag är utlänning!
-Hej, mitt namn är Rebecca och jag är en utlänning, INVANDRARE!? haha
Plus att jag är en Alien, eftersom jag måste ha ett Aliens reg, nr. Är det någon som vet vad det är?!

Men i alla fall, då är den en sorts bok eller något, sen får man ett nummer, och ja, jag fattar ingenting alls, men ja den nya killen, trots att han varit här på Cypern i 2 år snart har inte fått den informationen förren nu, så han måste också iväg.
Så vi ska väl boka möte tillsammans, eller nått?
Och sen måste jag prata med dom om mitt kontrakt också, en massa saker som jag inte förstår, eller är fel, eller jag vet inte? Men ändå..

Men det löser sig nog:)

Kommentera

Publiceras ej