Natti natti

0kommentarer

Sorry, det blev inga bilder ikväll..
Jag orkar helt enkelt inte..
Inte för jag är lat eller så, men, just nu orkar jag inte..

Om ni har tur så vaknar jag relativt tidigt imorgon, och då kanske jag hinner lägga upp dom.
Ifall jag inte lägger mig och sola/sover vid poolen, kan behövas efter dessa t-shirt, linne dagar då brännan har tagit färg därefter...


Fast jag vet inte..
Vet inte så mycket nu faktiskt..

Ibland blir ett ord till så mycket mer..
Ett litet simpelt ord.
Som tillslut blir större och större.
Till slut vet du inte ens själv vad du vill.
Ibland är livet (och känslor) jävligt komplicerat, men vad är livet om det inte skulle vara en utmaning?
Troligtvis ett ganska trist och meningslöst liv va?

Kanske jag mår bättre efter lite sömn?

Godnatt alla underbara.

Kommentera

Publiceras ej