Tillbaka från supermarket...

0kommentarer


...För ett antal timmar sen..

Jag handlade mat och lite saker för 31 Euro.. 31 EURO!! sjukt dyrt..
För jag handlade faktiskt inget mycket, men det är otroligt dyrt.
Och jag hatar verkligen att handla, inte för att det kanske är så jobbigt.
Men ja, jag känner mig utstirrad, som att alla kollar på mig, inte tid för lugn och ro, nej man ska veta exakt vad man ska ha innan man kliver in i butiken. Sen när man ska köpa frukt och sånt, så ska man plocka det i små påsar, sedan finns det en person som du sedan ger dom till som väger och prissätter frukten... Innan du går till kassan..

Sen så vet man inte vart allting finns, eller allt man ska ha, och ja.
Känner mig som ett litet barn som tappat bort sin mamma just då. haha!


Jag köpte i alla fall Grönt Te som jag snackade om, med smak av persika. Innehåller lakrisrot som är bra om man vill gå ned i vikt. Det dämpar hungerkänslorna.



Köpte även Listerine, har faktiskt saknat att använda det! haha
I alla fall, i affären fanns det kanske 6 olika "smaker" och en för barn.
Jag valde Vanilla Mint, kan ju vara roligt att prova något nytt?! haha
Har vi förresten den i sverige?! Vi har väl bara 2 olika?




Och en DEO! :) Deo behövs det mycket av här nere, kan jag lova!;)
Sure... Rexona heter den på svenska va?


Kommentera

Publiceras ej