Supermarket nästa

1kommentarer

Som vanligt på mina lediga dagar så brukar jag ju handla mat. haha
Nu hoppas jag bara att det inte har hunnit stänga, för än så länge har jag inte ätit något på hela dagen.
Det finns inget ätbart i mitt kylskåp och ja, hungerkänslorna har börjat komma nu.

Men det är verkligen jobbigt att gå och handla, det är inget roligt alls. Bara tråkigt..
När jag flyttar hemifrån "på riktigt" som blir när jag kommer hem, dvs december-januari, jag undrar hur det ska gå då, jag får helt enkelt hålla mig till jobb där mat ingår i jobbet. haha.
Eller så får stackars fredrik uppdraget att handla varje vecka:)

Nej, måste skynda mig nu innan dom stänger, dvs om dom inte har stängt redan...

1 kommentarer

Jimmy B Norman

25 Jun 2008 19:47

Ja om du flyttar till Sthlm så kan du ju börja jobba på Vi-Matdax där kan du ju handla innan du går hem för dagen ha ha ha!

Kommentera

Publiceras ej