Rolig kväll

2kommentarer

Hej.
Det blev en rätt tidig kväll ikväll trots allt.
Jag trodde att vi skulle på barstreet, ,men tydligen ska vi dit efter jobbet imogron i sället...
I alla fall, hade jag en trevlig kväll, med mycket skit snack, hahha, som det ska vara..

Det var faktiskt RIKTIGT roligt....
Bilderna ska jag försöka ladda upp imorgon....
Just nu sitter jag här och äter chips.. mums!
Säger du chips i europa vet dom exakt vad du menar, att du menar alltså chips..haha
Ikväll har jag umgåtts med folk från Ungern, Lituania (lettland, eller lituaen?) Polen, och Slovakien. det jag älskar med cypern är att alla kommer från olika länder. Och att man har chans att lära sig mycket om alla länder.
Det har väckt mitt intresse för resandet och så!
Verkligen underbart!
Och jag älkkar att kunna prata och uttrycka mig på ett annat språk (engelska), flytande) för att få folk att förstå vad jag säger och menar...

Hoppas ni har haft en bra kväll.. Vi hörs imorgon.
Godnatt och sov gott

2 kommentarer

lia

11 Jun 2008 00:52

godnatt på dig, dröm sött :)

lia

11 Jun 2008 10:58

tack så mkt :) sov du gott? ^^

Kommentera

Publiceras ej