Onsdag

1kommentarer

Usch, när jag vaknade i morse kände jag mig bakis.. blää
Det var konstigt, för jag drack absolut inte så mycket igår, inte så mycket att man ska känna sig bakis dagen efter.
Just nu känner jag mig bara trött, ska om ca 20 min gå till bussen (tror jag, i fall inte tjejen har fixat bilen)
Och idag vill jag inte riskera att missa bussen, eller ens stressa till bussen!

Och nu väntar en lååång kväll framför mig, får se om jag pallar att följa med gänget ut på barstreet idag, eftersom vi slutar att jobba vid två tiden. Aja..

Hoppas ni får en lugnare och skönare dag än jag. haha

Sorry, men det kommer inga bilder ida.. Imorgon hinner jag nog lägga upp dom.
Men eftersom jag vaknade vid ett idag och nu ska åka och jobba..

1 kommentarer

lia

11 Jun 2008 15:13

vad bra! :) jodå jag sov fint, drömde dock konstigt men men:Phaha

Kommentera

Publiceras ej