Nu ska becca sova..

0kommentarer

Som vanligt.. Haha!
Idag är det Childrens day, barnens dag, eller det var det den 1a juni, dagen har ju som sagt passerat.
Haha, Zhoe sa congratulations on childrens day, till mig idag.. HAHA! Jag är inget barn!
Visst, jag är minst där. Men vadå?! Ett barn, nej.
Jag skulle inte ha något emot att vara ett barn, för dom har det lättare.
Men come on, han är sex år äldre än mig.. Haha, han är knäpp, så jag sa congratulations back, haha, han gör själva arbetet lite(mycket) roligare.
Förresten, alla som är cypriot och ca 28 år är i alla fall gift och har MINST ett barn. 28 år, och då är dom tydligen jättevuxen...

Kan ju säga att det märks att man kommer från olika kulturer.;)
Imorgon ska vi ta bussen för första gången till jobbet, suck, jag tycker inte om bussar, sedan är det också en väldigt lång väg att gå..

Så nu måste jag sova för att spara min krafter till promenaden till bussen imorgon, dessutom vill jag sola! haha
Får väl se hur det blir med det hela.;)

Godnatt!:D Kalinicha!

Kommentera

Publiceras ej