Måndag....Tisdag?

0kommentarer

Hello guys!

Som ni vet så har det inte blivit så många inlägg, på grund av att jag jobbar.
Hinner inte riktigt med.
Ska i alla fall berätta om igår:

De andra skulle till något som heter "The tombs of the Kings" alltså en gammal gravplats för gamla "kungar" eller snarare rikt folk.
Jag hade inte blivit frågad om jag ville följa med, utan Vaijk frågade mig om jag skulle med, njääe sa jag.. För jag visste ju inte om det.
Senare kom katarina och frågade, kommer du eller? Och jag sa, nej jag vill inte, jag tar bussen hem istället, ingen har frågat mig om jag ville följa. Jag åker hem..
Jaha, whatever, tänkte väl hon.

Efter någon minut kom hon ner till omklädningrummet och sa, jag släpper av dig hemma istället, sen så åkte vi.. Sen när vi närmade huset och jag gjorde mig berädd att kliva av.
Men nejdå, hon hade inte tänkt stanna, så jag frågade:

-Are you not dropping me off?
-No! You are going whit us!!
-Hmm, so you are kidnaping me?!
-YES!

Ja, vad kunde jag göra åt saken. I alla fall är jag riktigt glad att hon vägrade att släppa av mig, för vi hade riktigt roligt faktiskt. Jag drack bacardi breezer, som kostar ca 17 spänn här nere, medans smirnoff ice kostar ca 22!
I alla fall så gick vi i gravarna, som är typ gamla grottor, som är nere i marken, så det är livsfarligt att gå där i mörkret, egentligen. Stentrappor med olika avstånd mellan trappstegen, skorpioner, spindlar.. Ja, fast jag såg ju ingen skorpion...
Men i alla fall, som raviner, eller hur man ska kalla det..
Efter det så åkte vi till en fyr, försökte att gå in i den, men det var stängt, vi satt och drack och snackade allmänt skit och hade det verkligen supertrevligt.
Sedan fick vissa för sig att de skulle bada, klockan 3 på natten! I mörkret! No way, jag vägrade att gå i.. Dessutom hade jag ju inget att bada i heller så...
Vi kom i alla fall hem vid fyra tiden, och var hur trött som helst.

Jag somnade direkt, och har verkligen varit jättetrött och hängig? Hela dagen, kännt mig typ sjuk, eller ja, vet inte riktigt inte som förskyld sjuk eller så.. Jag tror att det kan beror på solen.. Kan man bli dålig av för mycket sol?

Nu ska jag i alla fall, snart.... Gå och sova, måste hänga tvätten först. jobbigt.
Haha, jag var dum nog och lydde inte min älsklings råd, gå och lägg dig direkt då du kommer hem.. Annars kommer du säkert att fastna vid datorn tills klockan är tre..
Neeeejdå, tänkte jag. Men tji fick jag. Haha

Så godnatt;)

Kommentera

Publiceras ej