Halloj

2kommentarer

Idag är jag tråkig, riktigt tråkig.
Jag har faktiskt inget att berätta, inget att skriva.
Vaknade klockan 13 idag, verkligen jättesent, sen åkte jag till jobbet, och ja sen rullade det på liksom.
Fick dricks idag, inte allt för mycket, men det funkar väl...

Imorgon måste jag försöka vakna tidigt så jag kan fylla i nått häsloförsäkringsgrejs. plus kontraktet, annars så får jag inte lönen på kontot den här månaden. Ja, sen en kopia på mitt pass måste jag lämna också..

Funderar nu på att lägga mig och kolla på ett avsnitt på scrubs, för än är jag inte så trött, har ju bara varit vaken i 13 timmar. haha

Men men, imorgon får vi hoppas att jag inte är lika tråkig, och kan blogga mycket. haha
Godnatt allesammans!

2 kommentarer

Jimmy B Norman

23 Jun 2008 18:40

Hej syster.....

Kul att du mår bra och inte saknar din bror, ha ha ha!



Tänkte skicka några länkar till dig, denna är riktigt sorlig:

http://www.youtube.com/watch?v=rCcT6b6ZfwI



Och denna är riktigt kul...

Dr house som brokback hospital...

_I" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=hEnZ80AQ_I



Alla gillar väl dr house ;-)

Har för övrigt semester nu, ska åka till norrland i morgon,

sen på lördag ell söndag bär det av för mig och Erik på jobbet till en sista minuten resa..

Sunny Beach, kos el nåt....

Kommentera

Publiceras ej