Ber om ursäkt

0kommentarer


Shit, två dagar sen jag bloggade senast. Ber verkligen om ursäkt.
Men ja, jag vet inte vad som hänt, jag har sovit länge på mornarna, även fast jag har sovit i ca 10 timmar vill kroppen liksom inte vakna till. Sjukt.
Måste äta mer frukt och sånt tror jag?
Imorgon ska jag i alla fall handla, funderar på att även gå till frukt affären för att inhandla en massa frukt och kanske grönsaker, så att jag kan senare äta någon god sallad och senare på kvällen fruktsallad eller så? Vad sägs om det?

Känner att jag måste gå ner i vikt också, igen, eller snarare som alltid...
Även fast jag tror jag har gått ned lite, så nej, inte nöjd. Vill bli smalare.....
Men, ja behöver ju inte ta upp något mer om det här och nu.

I alla fall, dom här senaste kvällarna på jobbet har varit rätt lung.
Inte allt för mycket folk, utan en familjen kommer då ena går liksom, så ordern kommer in till köket allt eftersom utan att några behöver vänta allt för länge för att få maten serverad.
Dessutom var den nya restaurangen Secret Garden hade ganska många gäster idag, så chefen höll mest till där ikväll. Tack för det! Haha

Imorgon är det min lediga dag, och jag inga planer som helst.
Känns riktigt tråkigt faktiskt, vill liksom inte sitta hemma hela dagen.
Eller hemma och hemma, jag måste ju faktiskt gå och handla.. Men kul liksom, det är det jag har att se fram emot. haha
Funderar på att köpa grönt te, visst ska det vara bra?
Det sjuka är att jag drack jättemycket kaffe när jag var hemma i "kalla" sverige, men här har det faktiskt kanske blivit högts 5 koppar, på två månader! Sjukt.
Men iofs, vem vill dricka varmt kaffe i 40 graders värme? Kanske någon frappé imellan åt, men inte varmt kaffe.
Så nu ska jag börja dricka grönt te, hade jag tänkt, på kvällarna när jag kommer hem och sådär:)

Men i alla fall, imorgon har jag ju som sagt inga planer, så det blir nog en hel del bloggande, måste ju ta igen min lathet.
Det enda jag inte gillar med Cypern, gissa vad det är?
Alla dessa myggor! Och mitt blod är tydligen helt perfekt, det finns otroligt mycket myggor här, och du varken ser eller hör dom, det enda du känner är att det sticker till eller börjar klia något otroligt.
Nu har jag så många kliande,svidande myggbett, så många att jag inte ens kan räkna dom, jag har dom överallt, ca 20-30 stycken på vardera arm, på benen, på fingrarna,  på ryggen och i nacken. Snart är jag ju bara ett stort vandrande kliande myggbett!

Nej, nu ska jag gå och lägga mig. (för att undvika alla dessa myggor)
Godnatt och sov gott allesammans!

Kommentera

Publiceras ej